На престижному конкурсі iF Design Awards журі гідно оцінили 8-місцеву модель від компанії Hyundai - позашляховик Palisade. Також премії удостоївся інноваційний концепт бренду під назвою Le Fil Rouge. Це далеко не перший успіх виробника на цьому конкурсі. Його моделі здобувають перемоги в головних номінаціях 5-ий рік поспіль. Даний факт є підтвердженням того, що Hyundai створює продукти, які відповідають найсуворішим стандартам сучасного дизайну.
Обидва авто отримали головні нагороди в номінації «Автомобілі / Транспортні засоби». Переможців визначило журі, що складається з 67 фахівців з різних країн світу. Вручення нагород відбудеться в німецькому Мюнхені 15 березня.
Palisade: утилітарність і впевненість
Самі розробники дизайну автомобіля заявляли, що зовнішній вигляд моделі підтверджує її флагманський початок. Премія, яку Palisade отримав на престижному конкурсі, підтвердило цю точку зору.
Автомобіль розроблений з акцентом на респектабельність - як і годиться робити в разі з флагманським автомобілем. 2-рівневі світлодіодні вогні, ефектна каскадний решітка радіатора, розкішні колісні арки, рельєфний капот, привабливий профіль з красивими задніми стійками, розділена дах панорамного типу, стильна задня оптика - все це доповнює образ одного з кращих представників класу SUV на ринку.
Автомобіль має «на борту» дизельний турбомотор з об'ємом 2,2 літра і потужністю 200 кінських сіл.Альтернатівний варіант - 3,8-літровий бензиновий агрегат з 295 к.с. В обох випадках використовуйте коробка «автомат» Shift-by-wire з кнопкової регулюванням. Вона має цікаву особливість: КПП самостійно переходить в режим «паркінг» після глушіння двигуна або відкриття однієї з дверей.
Le Fil Rouge: нотки елегантною спортивності
На розробку нового дизайну Sensuous Sportiness фахівці компанії Hyundai не зупинилися. Вони вирішили знайти оптимальне поєднання чуттєвості і функціональності, яке можна використовувати в сучасному автомобілі. Вперше така філософія була використана при розробці концепту Le Fil Rouge. Він став втіленням інноваційного підходу компанії до дизайнерських рішень. Цей підхід буде використовуватися в подальшому виробником для виготовлення як позашляховиків, так і класичних седанів. Його спроможність і інноваційність підтвердили високі оцінки від журі на конкурсі Le Fil Rouge.
Історія перемог продуктів Hyundai на конкурсі iF Design Awards
Даний конкурс є одним з найважливіших заходів у світі дизайну. Емблема iF Design Awards вважається без перебільшень символом якості і доказом відповідності сучасним стандартам. Як вже було сказано вище, тріумф у цьому році став для виробника п'ятим поспіль. У 2015 році премії удостоїлася модель Hyundai i20, в 2016 році своє визнання отримав автомобіль Tucson, в 2017 - Hyundai i30, а в минулому році головні нагороди отримав дует: Kona і i30 Fastback. Незмінна успішність компанії Hyundai є підтвердженням того, що виробник рухається в правильному напрямку в контексті дизайнерських рішень.