Hyundai Motor Group і Оксфордський університет засновують Центр Прогнозування для формування довгострокового бачення та стратегії

  • Центр Прогнозування Oxford-Hyundai Motor Group використовує унікальний підхід Оксфордського університету до майбутніх досліджень, підкреслюючи ідеальні цінності для майбутньої спільноти та сприяючи розумінню нових тенденцій
  • Використовуючи висновки Центру Прогнозування, Hyundai Motor Group прагне орієнтуватися в геополітичних зрушеннях і ризиках, визначати напрям своїх довгострокових досліджень і сприяти впливовим мережевим можливостям
  • Hyundai Motor Group зосереджені на розвитку унікальних можливостей для формування майбутнього в різних галузях промисловості, зміцнюючи свою роль першопрохідця на світовому ринку

Центр Прогнозування заснований на базі бізнес-школи Саїд, підтримуватиме вивчення довгострокового бачення та стратегічного напряму Hyundai Motor Group. Це зміцнить здатність Hyundai Motor Group проактивно формувати майбутнє та визначати критичні точки фокусу для завчасного вирішення майбутніх геополітичних змін і ризиків. Центр Прогнозування проводитиме інноваційні дослідження для просування прогресу людства та сприятиме міждисциплінарним переговорам між державними установами, академічними колами та галузевими експертами для розробки довгострокового розуміння майбутніх суспільних тенденцій.

Автосалон Хюндай в Житомирі. Купити Hyundai за ціною автоцентра Хюндай Моторс Україна - фото 6

Гюн Кім, виконавчий віце-президент та голова Інституту бізнес-аналітики Hyundai Motor Group; професор Сумітра Дутта, декан бізнес-школи Саїд; Хен-Су Кім, виконавчий віце-президент офісу глобальної стратегії Hyundai Motor Group

Оксфордський університет, відомий своїм Оксфордським підходом планування сценаріїв (OSPA), має значний досвід у зміні перспектив галузі та розробленні довгострокових корпоративних напрямів.

«Це захоплююче та важливе партнерство з Hyundai Motor Group, завдяки якому наші провідні світові дослідники та вчені формуватимуть майбутнє бізнесу за допомогою досліджень, заснованих на цінностях. Бачення Hyundai Motor Group щодо кращого майбутнього для людства дуже узгоджується з цінностями нашої школи, і ми з нетерпінням чекаємо на плідну та взаємозбагачувальну співпрацю» — сказав професор Сумітра Дутта, декан бізнес-школи Саїд, на церемонії відкриття.

Серед учасників від Hyundai Motor Group були Гюн Кім, виконавчий віце-президент та голова Інституту бізнес-аналітики Hyundai Motor Group, і Хен-Су Кім, виконавчий віце-президент офісу глобальної стратегії. З Оксфордського університету серед присутніх були професор Сумітра Дутта, декан бізнес-школи Саїд, професор Джонатан Рейнольдс, заступник декана бізнес-школи Саїд, професор Рафаель Рамірез, директор Оксфордської програми сценаріїв, професор Труді Ланг, старший науковий співробітник практики менеджменту, та інші представники школи.

«Автомобільна промисловість переживає зміну парадигми та значні зміни в бізнес-середовищі, що призводить до безпрецедентної невизначеності» — сказав Гюн Кім, виконавчий віце-президент і голова Інституту бізнес-аналітики Hyundai Motor Group, виступаючи на заході. «У такі часи для компаній вкрай важливо відійти від підходу, заснованого на досвіді, і прийняти довгострокову перспективу для визначення широкомасштабних майбутніх тенденцій. Ми очікуємо, що Центр Прогнозування відіграватиме важливу роль у формуванні багатогранної та комплексної перспективи в організаціях на майбутнє».

Хен-Су Кім, виконавчий віце-президент і голова відділу глобальної стратегії Hyundai Motor Group, також додав: «Hyundai Motor Group прагне активно формувати ідеальний напрям для майбутніх громад, щоб побудувати кращий світ для людства. Ми сприятимемо розвитку унікальних можливостей, щоб стати лідером на глобальному ринку, вирушаючи на цей амбітний шлях не лише для наступного покоління, але й для прийдешніх».

Спеціалізовані програми, такі як Oxford Scenarios Program та Oxford Futures Forum, будуть реалізовані, щоб поділитися цими ідеями з Hyundai Motor Group, забезпечуючи стратегічне узгодження та перспективне лідерство.

Крім того, Центр Прогнозування співпрацюватиме з мережею відкритих інновацій Hyundai Motor Group в ключових місцях, включаючи Сполучені Штати Америки, Китай, Індію, Німеччину та Сінгапур. Ця співпраця сприятиме розширенню екосистем Hyundai Motor Group в реалізації її передбаченого майбутнього.

Центром Прогнозування керуватиме професор Рафаель Рамірез, якого широко поважають за його досвід у плануванні сценаріїв майбутнього, а співдиректором буде титулований доцент Труді Ланг, який також має великі знання та досвід у стратегічному передбаченні.

Раніше Рамірес очолював Раду глобального порядку денного на Всесвітньому економічному форумі та надавав консультації щодо стратегічного майбутнього планування лідерам галузі, таким як Royal Dutch Shell. Труді Ленг також обіймала посади стратегічного прогнозування у відомих глобальних організаціях, таких як Всесвітній економічний форум і Секретаріат ОЕСР.

Завдяки цій співпраці з Оксфордським університетом Hyundai Motor Group створить основу для активного проектування та реалізації своїх майбутніх цілей, керуючись трансформаційним глобальним ландшафтом технологічних інновацій. Очікується, що це партнерство зміцнить лідерство Hyundai Motor Group в галузі мобільності майбутнього, вийшовши за межі короткострокових прогнозів, щоб активно формувати майбутнє.

Компанія ТOВ «Хюндай Мотор Україна» - офіційний дистриб’ютор автомобілів бренду Hyundai в Україні. Дилерська мережа компанії є однією з найбільш розгалужених, що дозволяє надавати клієнтам повний комплекс послуг з продажу та сервісного обслуговування автомобілів Hyundai на рівні кращих європейських і світових стандартів.