Відповідальність на дорогах – передусім
В Україні стартує інформаційна кампанія для підвищення безпеки дорожнього руху
2 серпня 2017 року, в Києві оголосили про старт Національної інформаційної кампанії H-Road, спрямованої на покращення культури водіння та привернення уваги всіх учасників дорожнього руху до особистої відповідальності за дотримання ПДР. Ініціатор проекту компанія «Хюндай Мотор Україна» презентувала деталі кампанії, а Патрульна поліція України надала актуальну інформацію про ситуацію на дорогах країни та шляхи її покращення.
У рамках 6-мисячної кампанії буде реалізованій комплекс заходів в медіа. Для розповсюдження через різні медіа-канали вже розроблені інформаційні матеріали у сучасному і зрозумілому форматі – інфографіка, відео, статті для друкованих ЗМІ та онлайн-видань, плакати; заплановані онлайн-опитування та активності в соціальних мережах.
Безпека дорожнього руху – надзвичайно актуальна тема для України. Рівень смертності та травматизму внаслідок ДТП в нашій країні – найвищий серед країн Європи. Актуальність проблеми визнано на державному рівні. Для її розв’язання затверджено Стратегію підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року. Одним із важливих напрямків реалізації Стратегії визначено проведення соціальних кампаній для інформування населення і підвищення культури поведінки на дорогах.
Олексій Білошицький, Перший заступник начальника Патрульної поліції України підкреслив: «Найчастіше причинами ДТП з постраждалими у 2017 році були перевищення швидкості та порушення правил маневрування. Ми розраховуємо, що Дорожній патрульній поліції вдасться вплинути на поведінку громадян і покращити ситуацію. Однак головною умовою безпеки на наших дорогах залишається особиста відповідальність кожного за дотримання ПДР й усвідомлення, що це життєво необхідно».
Національна інформаційна кампанія H-Road, ініційована компанією «Хюндай Мотор Україна», стане важливим елементом програми дій для покращення ситуації на українських дорогах. Проект, партнером якого став Національний комітет спорту інвалідів України, триватиме з серпня по грудень 2017 року і охоплюватиме всіх учасників дорожнього руху. Патрульна поліція України підтримала ідею кампанії та, в якості експерта, залучиться до інформаційних активностей, спрямованих на формування суспільної свідомості щодо необхідності виконання всіх правил дорожнього руху.
«Ми розділяємо прагнення активістів і державних органів змінити ситуацію на дорогах. Інформування громадян – чи не найголовніший крок на шляху до безпеки руху. Перший етап H-Road, проведений у 2016 році для водіїв, засвідчив, що ініціатива ефективна. Цього року ми розширюємо аудиторію і ставимо за мету привернути увагу всіх учасників дорожнього руху», – повідомив генеральний директор «Хюндай Мотор Україна» Ігор Гладковський.
Засвідчити власну позицію щодо дотримання ПДР зможе кожен українець. Для цього були розроблені міні-стікери для транспортних засобів, брелоки, браслети та блокноти із символікою соціальної кампанії, які можна буде придбати в дилерських салонах Хюндай.
H-Road виконуватиме не лише важливу соціальну місію, але і благодійну. До виготовлення аксесуарів кампанії залучать людей з інвалідністю, що дозволить забезпечити їх роботою, а всі кошти, зібрані від продажу стікерів та аксесуарів H-Road, передадуть для підготовки спортсменів національної паралімпійської збірної України до наступних Паралімпійських ігор.
«Дуже потрібній проект, адже ДТП, на жаль, часто є причиною інвалідизації. Вдячні організаторам, партнерам і учасникам H-Road за підтримку національної паралімпійської збірної команди України з зимових видів спорту на їх шляху до участі у Паралімпіаді-2018», – сказала Оксана Скугарева, віце-президент Національного комітету спорту інвалідів України.
Довідка
Статистика аварійності в Україні
- За перше півріччя 2017 року було зареєстровано 52 551 дорожньо-транспортних пригод (далі – ДТП), з яких із потерпілими 5 559 ДТП, в яких 378 осіб загинуло та 7 010 осіб травмовано.
- Частіше всього ДТП із потерпілими трапляються із наступних причин: порушення правил проїзду пішохідних переходів; порушення правил проїзду перехресть; перевищення безпечної швидкості; недотримання пішоходами ПДР; порушення правил обгону; порушення правил маневрування.
- За півроку в Україні скоєно 1118 ДТП за участю велосипедистів, у яких травмовано 667 осіб та загинуло 90. Ми можемо сказати, що серед потерпілих у ДТП за участю велосипедистів 188 неповнолітніх. З них 150 травмовано, а 9 загинуло у ДТП. Найбільша кількість подібних випадків зареєстрована у Львівській області (64). Дніпропетровській області (59), та у Київській області (53). Найменша кількість ДТП за участю велосипедистів у Тернопільській області (14) та у Кіровоградській області (11).
- За 6 місяців поточного року найбільша кількість ДТП сталася у: м. Київ – 20720, м. Львів - 4000, м. Одеса - 4963, м. Харків - 4497.
Патрульна поліція України
Підрозділ Національної поліції України, що здійснює цілодобове патрулювання вулиць, а також першим реагує на виклики 102, з метою забезпечення публічного порядку і безпеки, захисту прав громадян, а також безпеки дорожнього руху.
Національна інформаційна кампанія H-Road
Національна інформаційна кампанія, спрямована на покращення культури водіння та привернення уваги всіх учасників дорожнього руху до особистої відповідальності за дотримання ПДР.
- Мета проекту – зробити українські міста та дороги кращим та більш безпечним місцем. Інформаційна кампанія реалізується в рамках програми корпоративної соціальної відповідальності компанії «Хюндай Мотор Україна» та триватиме з серпня по грудень 2017 року. Партнер соціального проекту – Національний комітет спорту інвалідів України. Патрульна поліція України підтримує ідею проекту та, в якості експерта, залучається до інформаційних активностей, спрямованих на формування суспільної свідомості щодо необхідності виконання всіх правил дорожнього руху.
- Інформаційна кампанія передбачає комплекс заходів та активностей, націлених на донесення всім учасникам дорожнього руху - автомобілістам, мотоциклістам, велосипедистам, гіробордистам, пішоходам - важливої інформації щодо правил дорожнього руху в форматі інфографіки, відео, статей, плакатів. Небайдужі українці матимуть можливість долучитися до опитувань та продемонструвати власну відповідальну позицію щодо дотримання правил дорожнього руху за допомогою стикерів та аксесуарів із символікою H-Road.
- Окрім соціальної місії, кампанія H-Road має благодійну складову: до виготовлення тематичних аксесуарів будуть залучені люди з інвалідністю, що дозволить забезпечити їх роботою, а всі кошти, зібрані від продажу стікерів та аксесуарів із символікою H-Road будуть спрямовані на підготовку національної паралімпійської збірної України до наступних Паралімпійських ігор.
Під час першого етапу проекту H-Road у 2016 році кошти від продажу тематичних стікерів та аксесуарів були перераховані на оплату навчання дітей-сиріт актуальним професійним навичкам. Результативність кампанії сприяла розширенню географії: влітку 2017 року проект стартував і в Сербії.